reklama

Ďakujem(V žiadnom prípade nečítajte,je to vydrbaný fekálny fejtón!)

Človek si zruší stenu facebooku presne pre tieto narodeninové spamovacie orgie, aby sa dozvedel, že Vás to neodradí a spravíte si stenu z jeho inboxu...Fuck... Myslíte si, že to je pre mňa ľahké priznať si, že stárnem, že tie kokotiny, v ktorých robení nemienim prestať budú čoraz viac hodnotené ako neadekvátne môjmu veku a že tento skvelý život (myslím ten môj) je zas o rok kratší?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to od Vás veľmi pozorné pripomínať mi fakt, že tie otravné deti, ktoré by už čiste z technologického hľadiska čoraz častejšie môhli byť mojimi, ma čoraz častejšie zdravia dobrý deň a moja kedysi "bujná kštica" začína byť sužovaná tými maďarskými zmrdmi, ktorým sa hovorí kúti?

Je to od Vás pozorné pripomínať mi fakt, že o rok skôr bude môj popol tvoriť výživový doplnok pre červíky

a ja sa na to budem mlčky prizerať z neba na ktoré ani neverím.

Pred tým, ako skapem a budem rozprášený po trávniku si prejdem zrejme ešte fázou "otravný dôchodca".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzhľadom k môjmu životnému štýlu budem pravdepodobne na vozíčku, paralyzovaný hrať so spolupostihnutými kolegami hru Wheelchair Hero, ktorá je tak trocha kombináciou dnes populárneho Guitar Hero ale aj kedysi populárneho Carmageddonu.

Keďže nebudem mať zuby a vlastne ich ani nebudem potrebovať, vďaka mojej paralyzácii, budem musieť prijímať potravu infúziou a komunikovať s okolitým svetom cez strojček, ako Stephen Hawking.

Dúfam, že dovtedy vymyslia aspoň strojček s menej jeblým hlasom.

Je vedecky dokázané, že u mužov aj napriek ich paralyzácii ešte väčšinou funguje libido a keďže to moje je celkom "silný pán", predpokládam, že budem musieť veľmi tvrdo makať na svojich presvedčovacích schopnostiach, aby som v hentom stave nebol odkázaný na nejaký hydraulický masturbačný samochod, alebo orgazmus v prášku, podávaný infúziou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale inak ďakujem, ste zlatí, že ste si na mňa spomenuli.

(z cyklu Plichťové prepnuté úvahy)

Juraj Plichtík

Juraj Plichtík

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nemám rád takéto zovšeobecňujúce otázky, ale dnes som sa napríklad stal nedobrovoľným darcom obliečky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu